söndag 17 april 2011

Marin söndag

Vårfräscht på det mariana temat från Lindex! En kik på lite av vad dagens inköp blev...

Godkväll!

Hoppas ni haft en härlig dag!
Verkar som att solen lyst på de flesta ställena, men vi har dock haft det ganska disigt här över vår del av Halland...
Fullspäckat har schemat i alla fall varit som vanligt när man har en ledig dag!

Gillar man den klassiska marin/vit randiga looken så finns det en del godbitar på Lindex nu!

Jag tycker det är så himla fräscht på våren och sommaren med denna stil...känns som sommar ut i fingerspetsarna,- och som havet med salta vindar och solkysst hår...mmm, sommar...Man blir ju lite lyrisk...

Både Olivia och jag fick samma stil...


Dagen har sedan bestått av trädgårdsarbete i stora lass! Bryggan kom ut på vattnet och både barn och hundar tyckte det var kul och uppfriskande!

Inget är väl som frisk luft och rörelse för att må bra!

Denna dam var min joggingpartner i skogen ikväll.

Det gick jättebra, men när två femtedelar av 8 kilometersrundan var avklarad så valde hon dock att ta en taxi hem. Det är bara till att jobba vidare på flåset...alla är vi nybörjare ibörjan!

Må så gott!

6 kommentarer:

HEMLÄNGTAN sa...

Hej vännen!
Underbart med en dag ute i den friska luften. Den är så välbehövlig nu.

Nu ska jag ta mig en kik på Lindex hemsida...

Kram, Jenny

AnnaHelena sa...

Jo, jag håller med om att man vill ha lite somrigare färger nu. Jag är svart nästan hela vintern, men i takt med att värmen och våren kommer så blir det lite mer pasteller och jeansblått. Duktig du är som springer. Jag har trädgårdsarbetat hela helgen och det känns som rena rama träningspasset...

Kram // AH

Marie - Systrarna sa...

Sitter här helt ledbruten i soffan efter en helg med vårstädning både ute och inne... Aktiv helg, ja så blir det lätt!
Taxi hem - låter som nåt jag skulle behöva om jag gav mig ut för att springa....
Kram/Marie

Källeboda lantliv sa...

du gillar också kläder ser jag ..ja Lindex har endel gobitar ..var inom där också i helgen ..blev ett blommigt linne från deras nya kollektion ....och en liten vit väska ...kul med kläder ....att vara ute och träna i friska luften är så skönt ...jag ska nog snart på med springskorna också ...ha en sköön dag ! kramar till dig ..jeanette.kallebodalantliv

Vit som snö sa...

Skönt med uteliv:)))
Och skogsjoggingturer!
Gillar dina klädinköp o håller med, somrig o fräsch skärgårdskänsla över den stilen....o vem gillar inte det?!
Önskar dej en fin påskvecka!
Kram Cilla

Signe 1 sa...

fiint!! ja det är så härligt med marin stil såhär på våren/sommaren, me like!!

som statligt anställd så får man en friskvårdstimma 1 gång i veckan, så idag ska jag utnyttja den och ta en lååång löprunda runt vårt naturreservat oset, lovely lovely!!:-)

ha det bäst vännen!

kramis s