fredag 6 maj 2011

Hos Eric...

I Erics rum...

Godmorgon!

Så var det redan ny fredag igen! Tänk snart har barnen tom sommarlov!!! Dessa veckor som går så fort och tiden som man skulle vilja stanna ibland...

Häromdagen blev jag klar i Erics rum.
Golvet har målats vitt och så blev det grå rutor, en griffeltavla på garderobsdörren och en ny stor världskarta över sängen.

Möblerat om har vi också gjort då Eric var med på noterna och gärna ville prova något nytt.
När jag var liten möblerade jag om jämt i mitt rum, finns väl inget roligare! Tycker jag än i dag:))!
 

Solen skiner och vädret ser faktiskt lovande ut!

Vi får hoppas det blir en fin början på helgen!

Önskar er en härlig fredag så ses vi!/ Kram Mariette

8 kommentarer:

Hulda sa...

Tøft gutterom! Jeg falt for rutene du har malt i gulvet. Virkelig stilig!

jenny ~ house of jenny sa...

Superfint! Sonen måste vara riktigt nöjd!

Ha en underbar fredag!

Puss!

Kamilla sa...

Så snyggt golvet blev!

Fredagskramar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket härligt pojkrum, Erik kan vara lycklig som har en mamma som inreder så snyggt. Golvet är superfint och griffeltavlan jättestor och bra.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Vilket fint rum. Golvet är supersnyggt!

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en underbar helg!

STENLYCKA sa...

Vilken lycka för Erik att få bo i ett så trevligt pojkrum. Golvet blev ju superfint. Du kan vara stolt över ditt arbete!
Önskar dig en skön helg!
Kram Raina

Norregård sa...

Jag kan inte sluta imponeras av Dig;o) Hur mycket hinner du??? Själv har jag varit så trött denna våren....jag vill så gärna göra massor men hoppas att lusten kommer snart;o)

Trevlig kväll!
Kram Malin

EvaB sa...

Undrar det samma! HUR hinner du?? Golvet blev jättefint! Och dörren och allt.
Kram i lördagen,
Eva