tisdag 28 juni 2011

Branting och favorithörna!

Hej Underbara Soliga Tisdag,

och Juni som snart sjungit klart för i år...(!)

Vart tar den där tiden vägen?!

Mitt emellan alla kakor och möbelmålningar smet jag iväg på en liten tur igår.
För då började klädrean i Markaryd. Och den vill man inte missa när en av favoritbutikerna ligger där, nämligen Hans & Hennes med märken som Odd Molly, Desigual, Branting, Custommade mfl...

Jag gjorde faktiskt några fynd! (tycker jag själv då...*ler*)
Denna blus ovan är en underbar tunika från Branting.

Så dagens lilla tips, om ni är i krokarna och vill ha snygga kläder, besök Hans & Hennes i Markaryd! Deras rea är kanonbra också!

Har ni också favorithörnor hemma som ni är lite så där extra nöjda med?
Detta är en av mina, i stora rummet...

Och just på denna bild så kommer allt från egna butiken också... Kaminspegel, skål, kruka, ljusstakar, bord...

Idag bakar jag bullar, och drömmer att jag låg och solade och badade!
Vad gör ni en härlig sommardag?

Njut din tisdag!
Mariette

4 kommentarer:

Petra-Lantlig Charm sa...

Väldigt fin tunika! Tyvärr bor jag långt ifrån så det blir inget besök till den butiken :-(

Idag fortsätter jag med grävandet i vår trädgård som äntligen börjar se vacker ut (innan vi flyttade hit så hade de inte rört den på 4-5 år)! Sen ska jag börja projektet planteringsbord och ikväll måla möbler!!

Ha en fin dag!

Kram Petra

Vintage House sa...

Hej
härligt fin tunika du gick med dig hem....
visst går tiden alldeles för fort...
ha en skön dag i solen
kram
sandra

Unknown sa...

Snygg tunika, hoppas du visar någon dag..:)
Ja inte är jag ledig inte, jag kikar in här hos dig lite snabbt:))
Jag jobbar denna och nästa sedan väntar semester.

Hur får du i sommar, blir det semester för dig?

Kramis Anna

Johanna Stålros sa...

Snygg tunika, och en jättefin hörna! Kram Johanna