söndag 12 juni 2011

Efterlängtat!





Godförmiddag Söndag!

Här är det fortfarande kaffekoppen som gäller...
En lat söndag förmiddag med andra ord.

Trädgårdsarbete och badande står annars på programmet.
Måste bla plantera flera sommarkrukor här hemma...och det är alltid lika roligt! Variera och kombinera och prova nya kombinationer...

Vad gör ni en söndag som denna?

Påfyllning av bla dessa efterlängtade saker kom till butiken häromdagen...
Kommer i nätbutiken så fort jag hinner.

Önskar dig en förhoppningsvis sooolig och ledig dag!/ Mariette

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Hej skönt det låter! Själv väljer jag trädgårdsmöbler, har beslutsångest....Hjälp mig om du vill;) Kram Johanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härliga färger på tofsarna!!! Man kan aldrig få för många=) Idag har vi mulet, ganska skönt faktiskt efter över en vecka med tryckande värme. Här har jag flera stora utekrukor som ska fyllas på med något vackert, men jag har inte bestämt vilka blommor eller vilket färgtema...det finns ju så mycket vackert att välja på.

Ha en skön ledig dag!
Kram,
Regina

Snäckskalsdalen. sa...

Nu kan Maria Montazami komma och handla hos dig, hon skulle bli överlycklig. Jag också, har alltid gillat tofsar!
Kul att plantera sommarkrukor.
Agneta kram

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina saker du har i din butik !! Jaa, denna Söndag blir en latsöndag för mig..vi hade trädgårdsfest här igår..det blev sent..så nu är man lite lat idag..
Ha det gott
Kraaam Anette

Pilo sa...

Härlig färg på de rosa!

Edith och Jag sa...

Vilka fina tofsar. De rosa var verkigen en färgglada!
Maria