fredag 24 juni 2011

Midsommar

Har ni bundit midsommarkransen, köpt jordgubbarna, dukat med finaste porslinet, kylt nubben och fixat sillen?

Jag har "bara" bundit kransar och fixat de söta gubbarna. Men jag har jobbat och träffat många glada kunder idag, det är roligt! Det är alltid en speciell känsla att jobba de "stora dagarna" när folk har fest och firande i sinnet.

Nu ska jag ut och springa en runda innan jag ska ta på mig klänningen och blommorna ska sättas i håret...



Hurra för den svenska sommaren,

& ännu en gång Glad Midsommar!
Kram Mariette

4 kommentarer:

Dronninghuset sa...

ja hurra for sommeren, dere i Sverige er superheldige som har slik midtsommerfeiring.
det vil jeg også ha ;-))

kos deg og gled deg over sommeren. klem fra Tove i dronninghuset ;-))

Johanna Stålros sa...

Vilka fina kransar du har gjort!!! Kram Johanna

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Superfin krans!!

Glad midsommar själv!
Kram
Charlotte

mammaxtre sa...

Så vacker krans, så vacker bild.

Ha en riktigt fin midsommar.