måndag 20 juni 2011

Reportage i Magasin Laholm

Hej i regnet!

Midsommarvecka och dags att dansa regndansen?
Det står nämligen som spön i backen denna dag!
Men då får man bara tro på bättring till helgen eller hur?!

Idag är jag jätteglad och stolt förstås...
Idag kommer Magasin Laholm ut och där finns ett reportage om mig och min butik!
Oj vad roligt det känns!!!

Magasin Laholm delas ut till alla hushåll i Laholms Kommun och sommarnumret som detta är går även ut  till Markaryd och lite andra ställen... Sen kommer den att finnas i alla fall på turistbyrån för att delas ut till besökare i sommar.

Och jag ska säga att jag trodde på allvar aldrig att någon skulle tycka det var intressant att göra ett reportage om mig och min butik... Men de senaste två åren har det onekligen hänt saker och det har lett till både det ena och det andra tidningsreportaget! Det tar jag som en liten bekräftelse på att folk tycker det vi gör här är bra! Och det gör mig väldigt väldigt glad!!!! Tack ni som läser min blogg, som handlar i min butik och nätbutik, och som ger mig positiva ord som faktiskt gör att man orkar jobba för det mesta!
Ni är bäst!

Vill ni läsa tidningen och det fina reportaget (som är på tre sidor) så hittar ni det att bläddra i HÄR!

Skön Måndag!

Mariette

13 kommentarer:

Lovely Home sa...

Gratulacje! ((:

Pat

Designe sa...

Så trevligt med reportage! Kul att vi får se lite av det! Plötsligt händer det! :)
Ha en fin midsommarvecka och hoppas du har tid att ha lite ledigt oxå även om jobbet är kul! Kram :)

Jeanette Hornbeck sa...

Fina ord till en fin tjej! Hoppas du mår bättre i nacken. Lite slit till och sen hägrar semestern.
Ha en bra midsommarvecka,
Kram Jea

Lotta sa...

Grattis till dig och butiken!! Reportaget ser jättemysigt ut!! Kram Lotta

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!!! Vad roligt!
Ha en fin måndag.
Kram Agnetha

Anonym sa...

Jättekul! Grattis det måste kännas gott. Ska se om jag kan få tag i tidningen på något vis.

Kram

Maria sa...

Vad roligt för dig...bättre reklam kan du inte få ju :) Ha en skön midsommar vecka nu. Kram Maria

Linda sa...

Jag hittade faktiskt hit via reportaget. Bor själv också här i kommunen, fast i en annan håla. ;) Vilken underbar blogg du har och grattis till ett härligt reportage! :)

Kram Linda

Hildas hem - Sofia sa...

Så himla roligt! Jättefint reportage! Att synas i media är en fantastisk reklam :)

marie sa...

Åh så kul för dig Mariette, det är du så väl värd! Ser jättefint ut med en jättesöt modell!!;))

Kram

Unknown sa...

Hej!
Kul Mariette, klart vi gillar de du gör både på bloggen och i din butik. Jag har ju bara sett din webbutik men skulle gärna vilja åka till Knäred. Kanske i sommar...

Fin du var på bilden.

Kram Anna

Norregård sa...

Kul!!!
Har kikat, det är ett jättefint reportage:)))

Kram Malin

mammaxtre sa...

Grattis till dig. Vilken gratisreklam du får. Hur bra som helst.

Ha en fin dag