torsdag 8 mars 2012

...*populärt var ordet*...

 Och så föll snön...
Bakslagen som alltid kommer varje år...*suck*, men nu slaskar det i alla fall bort.

Min nya passion (förutom det stadiga blommor och inredning!) är ju helt klart smycken!
Och jösses vad populärt det är...
Jag hade hoppats att det skulle sälja, men hade aldrig trott att det skulle bli såååå poppis! Verkligen roligt!
Vill bara påpeka att vi har många fler smycken i butiken än i nätbutiken,- jag hinner inte fota och lägga in allt.
 Men detta har jag precis lagt in...
En favorit...
Idag fick vi också påfyllning av de populära retro shoppingväskorna från Hinza.
Kom i svart, vitt, lila och orange.

Kommer till nätbutiken så småningom.

Nehej, nu ska jag bära gipsplattor, säg vad man inte får göra i denna butiken...

Hörs snart igen!

4 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbart smycke :)
Visst är det fint med smycken och man känner sig lite extra fin med nåt vackert runt halsen :)
Här har det börjat slaska med, skönt så att snön försvinner... FORT!
Ha en fin dag i butiken.
kram
Jessica

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Underbart fint halsband du visar..:)

Kul för dig att det går så bra!!!

Må så gott
Kraam Susanne

Vintage House sa...

Fantastiskt vackert och kul att det går som smör:)
gipsplattor det lät tungt....
kram
sandra

Mamma C sa...

Gipsplattor lät jobbigt, puhh. Alltid kul att ha något vackert runt hals elle arm.
Kram Mamma C