onsdag 16 maj 2012

Ett smakprov...


I eftermiddes var jag iväg på en liten photoshoot!

Jättekul, men jag är ju bara en glad amatör så man får jobba på och tänka till för att hitta bra vinklar...
Man får helt enkelt försöka tänka lite utanför ramarna för att kortet ska bli intressant.

 OCH,
 så gillar jag att fånga detaljerna, som förtjänas att lyftas fram...

Här är bara ett liiitet smakprov.
Jag tog sisådär tvåhundra bilder så jag har lite att redigera!
Mer bilder kommer snart.

Och även ett ansikte till den som bär klänningen...



Nu ska jag njuta av en stor kopp te efter min sköna joggingrunda!

Mysig kväll på er!

6 kommentarer:

G:a Affären sa...

Härliga bilder och jag gillar när inte precis allt är färdigserverat, klänningen och skorna passar också så bra ihop.
Jag blir nyfiken på fortsättningen!
Kram,
/Cia

Mamma C sa...

Snyggt och coola vinklar på korten.
Kram Mamma C

mina finaste. sa...

Cool kombo med sneakers och finklänning. Gillar :D

gamla skolan sa...

Så härliga bilderna ser ut !!! Verkar lovande !
Kramar // Susanne ♥

Anonym sa...

Vilken fin klänning, var kan man hitta den? Coolt med sneakers till...

Mariette sa...

Tyvärr vet jag inte var klänningen är köpt.

Mvh Mariette