onsdag 2 maj 2012

Ja men wow vad fint...

 Alla bilder Bo Bedre/Foto Jesper Ray


Åh vad vackert...
Gammal dansk tegelvilla, blir helt lycklig när jag ser sådana här hus...

Nästan lite likt vårt hus faktiskt, kan det vara därför jag blir helt såld?!

Blåregnet som klättrar över dörren på detta hus har dock inte samma växtkraft här i Halland, för visst har jag planterat ett blåregn även till vårt hus!

Det fanns där i husdrömmarna från början, för vad kan mäta sig med ett sådant när det blommar (dvs om det hade blommat,*haha*, hos oss är det bara grönt!).


Hallen med coola knoppar till bredrandig tapet.

 Platsbyggd bokhylla, står på min önskelista!





Coolt badkar, eller?!!!


Efter min joggingrunda i kvällssolen så var det näääästan så man började tänka "dyka från bryggan" tankar! Men nja, det får nog vänta ett tag tror jag ändå...
Det är annars den bästa avslutningen på en runda i skogen,- ett dopp från bryggan, morgon eller kväll...
Livskvalitè...,
 på ett enkelt sätt.


Hoppas ni haft en fin sommarkväll!


4 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Vad duktig du är som är ute och springer! Jag ska börja, snart...

Kram Malin

Lina på rumochrabalder sa...

Vilket hus! Wow!

Snäckskalsdalen. sa...

Vid första anblicken trodde jag det var ditt hus....hursomhelst är ditt lika fint, minst!
Agneta kram

Anna-Maria sa...

Verkligen ett fint hem,jag gillade divanen och fåglarna också! Här går man inte ngt badtankar än...snålblåst idag.Brrr.Ha det gott.