måndag 11 juni 2012

Att få vara gästkrönikör!


In action med det eviga fiffandet och piffandet.
Fast bakom det är det ett tungt slit.
Bakom kulisserna sliter vi som några galningar!


God kväll denna fotbollsmåndag!

Här börjar man bli riktigt laddad för fotbollsmatch.
SPÄNNANDE...


Men över till det jag nämnde igår kväll...

För några veckor sedan blev jag uppringd och tillfrågad om jag ville vara gästkrönikör för affärstidningen Hallands Affärer.

De ansåg att det var dags för någon från Laholms Kommun att få skriva krönika och att det denna gång gärna skulle vara en kvinnlig.
Och då föll valet på mig!

Klart man inte tvekar!
Klart man känner sig hedrad!
Klart jag tackade ja!

Denna vecka kommer tidningen ut.
Känns häftigt att få ha en krönika i en affärstidning må jag säga!

Vad handlar min krönika om tror ni?


Kram på er,
 & Heja Sverige!


Hallands Affärer är en regional affärstidning som ges ut med Hallands Posten och som speglar näringslivet i hela länet, den kommer ut 10 gånger per år.

11 kommentarer:

No34 sa...

Grattis, vad roligt!! Visa dom vad kvinnor kan;))!! Och HEJA SVERIGE!!! Kram Kate

Torparlycka sa...

Men vad kul!!! Grattis!!
Kram A

Källeboda lantliv sa...

Turgumma ! Vad kul .. Du håller på att bli värsta kändisen .. Hi hi .. Jag är glad för din skull ! Visst är det så att början man så följer det ena efter det andra .. Tankens kraft ! Precis som i boken the secret .. Hemligheten ! Har du läst den ? Det stämmer så bra det du får vara med om nu .. Lycka till ! Kram jeanette

Källeboda lantliv sa...

Sö söt du är förresten .. Gillar dina örhängen .. Är det dina smycken ? Kram jeanette

Tidsmästarinnan sa...

Å vad kul, grattis! Vore jättekul att fick läsa din krönika :-)
Kram kram
Susanne

Malin`s Diner sa...

Coolt, heja dig!!!

Jag har egentligen 1000 frågor till dig. Jag och min sambo planerar liten inrednings/mysbutik i vårt uthus. Så mycket som du kan, så borde du kunna lära mig mängder ;o)

Kram Malin

KOLONIBACKEN sa...

Ser fram emot att läsa! Hallands Affärer följer även med Hallands Nyheter så vi i norra Halland får också läsa.

House number 11 sa...

Grattis, så roligt!
Kram Jenny

Casa of Mia sa...

Kul, grattis!

Anneli sa...

Grattis min vän!
Visa dem att kvinnor kan............

Men tänk vad vi sliter med våra företag, ibland undrar man
vad man gett sig in på............

Lycka till och ha det fint,
Kram Anneli

Lilla Majken sa...

Grattis, vad roligt!

Kram Therese