torsdag 12 juli 2012

En Båstad tripp


Tennisveckan i Båstad bjuder på blandat väder!



Hej Svejs!

Igår skulle jag som jag skrev på morgonen visa lite bilder på nya möbler men det blev ändrade planer.
En trevlig inbjudan till Båstad kom emellan och det får man ju inte tacka nej till! Roligt att komma iväg och spana in tennisveckan och allt folk som är ute och glider!

Jaja, efter en stund kom regnet (surprise?!).
Men på Fiskekajen kunde man sitta under stora parasoll och äta sin kvällsmat.
En jätteräkmacka blev det för min del!




Efter en liten promenad nere i hamnen blev det mys på båten...


Partytjejer och TV-tittare!

Båstad är verkligen en riktig sommarpärla.


Ska visa de där möblerna sen.
Vi har hämtat hem några riktiga godbitar, - om jag får tycka själv!

Nu ska det i alla fall röjas här!

Och snart knackar semestern på dörren...

KRAM!

1 kommentar:

Malin`s Diner sa...

Härligt med småutflykter. Det är de som gör sommaren tycker jag. Det behöver inte vara så märkvärdigt, men ändå så himla trevligt!

Finns det en megaräkmacka på en meny, så är det oftast det jag väljer.

Kram Malin

Vilka fina möbler du fått hem!