fredag 31 augusti 2012

Peace

 
Bling bling i form av vacker glittrande peace!
 
 
Godmorgon Godmorgon!
 
Tänk redan fredag igen!
Hur snabbt kan tiden gå...
(Jag minns att jag inte alltid tyckt så!)
 
Bästa bästa doften på morgnarna är doften av nybryggt kaffe!
 
Sitter här med en rykande kopp svart och upptäcker att när jag ska ändra i sidokanten på bloggen så står det att bildkvoten är uppfylld?
Hur är det möjligt när det uppenbarligen funkar att ladda ner bilder för ett inlägg?
 
Blogger har man inget att säga till om, men man har ändå blivit beroende av det!
Tänk hur skulle jag nå ut till alla er utan den?!
 
Ja, nu ska jag fixa en del här sen ska det göras brudbukett, målas möbler och grejas för fullt som vanligt.
 
PS; Jag har fått önskemål om att ha örhänge i nätbutiken och det kommer snart.
Det är därför jag fotat ett sådant här som ni kanske förstår...
De skimrande peaceörhängena är en favorit från Pearls for Girls.
 
Ha en toppendag!


8 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

HEJ ..har varit dålig på att kommentera sissta tiden ..men kikar in nu ...herregud ! så fina arrangemang du inspirerar med ...äppellådan måste göra ,å kransen ..hm ! hoppas helgen räcker till ...visst går tiden snabbare å snabbare ..är det för åldern tickar på ?? helg kramar till dig ..jeanette

Elna sa...

Du får också ha en skön fredag.

Kram

Maria sa...

Söta örhänegn..I Like
Önskar dig en fin helg kram från Maria

Tess på Tilda och Mamma sa...

Visst vill vi se mer örhängen det kan man aldrig få för mycket av. Önskar dig en mysig fredg/Theres

Anonym sa...

Hej, rara Mariette! Jag har varit dålig på att kommentera på sistone. Jag har fortfarande mycket kring mig sen makens bortgång allt pappersarbete, telefonsamtal och nu det senaste med första steget i bouppteckningen med jurist. Lär ta tid innan jag får originalhandlingarna i min hand. Nog om detta!

Önskar dig en fin fredag! Här regnar det.

En bukett med solskenskramar hade jag velat ge dig men du får bara fredags/helgkramar, Renate

Malin`s Diner sa...

Veckorna går apfort, fattar inte hur det är möjligt! Jag arbetar 75 % och slutar halv tolv både torsdag och fredag. De dagarna känns det knappt att jag varit i skolan.

Ha en härlig helg fina Mariette.

Kram Malin

AnnaHelena sa...

Coola örhängen! :)
Tuffa och söta på samma gång!

Kram // AH

hemma hos lilla mej sa...

Söta örhänge..I Like
Önskar dig en fin helg .Kramar Rita ♥