torsdag 27 december 2012

Att planera lite för framöver...


 
Hej på Er!
 
 
Sitter här och planerar lite meny inför helgens mat och kalasande och kom på att jag ju inte kikat in till er idag med något inlägg.
 
Så då får ni helt enkelt se min frisyr från igår....!
 
Vi skulle iväg på kalas och jag brukar aldrig ha mitt hår nere men igår så blev det så,(nästan i alla fall!!) -och ja, visst är det lååångt med de nya fina extensions som Johanna (min frisör) lite granna övertalade mig att sätta i sist jag var och färgade det mörkt.
Jag måste säga att jag tycker det är en så bra egenskap hos en frisör, att övertala sina kunder att våga förändra och att testa nytt! För visst vågar man ofta inte, man behöver lite knuffar och puffar och peptalk...
 
 
 
Jag har ditlimmade extensions och trivs jättebra med det...
I nacken har jag en brosch köpt på auktion, funkar utmärkt som hårdekoration också.
 
Nu ska jag kolla på Rapports Årskrönika och snegla på lite efterrätter samtidigt...
Är det festtider så är det!
 
KRAM


7 kommentarer:

Elna sa...

Jättefin frisyr och du får ha en god fortsättning.

Kram

KOLONIBACKEN sa...

Men du skulle ju ha håret nere lite oftare, jättefint! Fast jag vet hur det är med långt hår, inte alltid så praktiskt att ha det hängande:)

UlricaA sa...

Det är jättesnyggt! Imorrn är det min tur att bli friserad, ska bli jätteskönt!

Mamma C sa...

Jättesnygg uppsättning med broschen.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Du är alltid jättefin i håret, oavsett uppsatt, nere, sommarljust eller höst-/vintermörkt. En skönhet klär i allt!

//Ann-Britt

PS. Jag går fortfarande runt här hemma och kollar var jag ska hänga mitt supersnygga hjorthuvud (som jag förresten blev sååå himla glad över att få i julklapp, hihi) - en skönhet passar tydligen överallt också!!
DS

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Du är alltid lika fin, men den här frisyren var verkligen vacker :)
Hoppas du får en härlig fredag,.
Kram kram
Jessica

LOPPISLIV sa...

Jättefin frisyr på söta dig!! Så långt hår du har, så vackert tycker jag. God fortsättning och stor kraaaam Paula