söndag 16 december 2012

Tredje advent

 
I köket idag morse... ,
-julkort som ska skrivas och givetvis tända ljus...
 
 
Hej på Er!
 
Tredje advent och en grådisig sådan.
Man får i alla fall hoppas att snön vill ligga kvar till jul för nu vill man inte "mista" den.
 
Har ni skrivit julkort? De ska ju som sagt läggas på lådan idag. Nu för tiden skriver jag aldrig brev längre, det är bara SMS och mail occh MMS, därför tycker jag det är så fin tradition att hålla fast vid julkorten.
 

 Fina GreeenGate kyrkan som ska hänga i granen snart...
Finns i nätbutiken.
 
 
Dags att hoppa ur pyjamasen och sätta igång med sortering, städning och julgodis!
 
Nästa vecka har vi extra öppet även på söndag så det blir en sjudagars vecka, men julpynta idag...jag vet inte jag..kanske ska smyga fram lite...
Får se.
 
Nu dags att ta tag i söndagens tredje advent 2012!
 
KRAM


1 kommentar:

Tidevarf sa...

Vilken söt liten kyrka.
Själv skriver jag faktiskt julkort fortfarande men det blir inte så många som förr.

Kram
Anneli