fredag 24 maj 2013

Uuuuunderbart!!!!

 
Alla bilder Slettvoll
 
Hej Svejs där ute!
 
Det är fredag, solen skiner och det är helgen som står för dörren, så himla härligt!!!
 
Denna helgen består visserligen mest av jobb men så är det ju också Mors Dag!
 
Igår kväll var jag på Knäredsskolans teater som utspelade sig på 1600-talet och som handlade om hur fredsförhandlingarna gick till och om hur det var att leva på den tiden...
Sååå duktiga alla barn var! Så otroligt bra! Man blev riktigt rörd emellanåt när de kom ut i sina teaterkläder och spelade så duktigt allihopa!
Jag tror det var många stolta föräldrar som satt i publiken!
 Jag hade ett barn som var dansk kung och ett som var rådsman och gycklare.
Där fanns präster, kungar, tjänstefolk, bönder, fattiga barn, hovfolk, marknadsfolk, soldater mm.
Jättefint och bra var det. Har dock inte hunnit kolla mina kort därifrån. Fick mest sitta och försöka filma så att även fadern i familjen skulle få se när han kommer hem igen.
 
Dessa bilder blir det i alla fall här nu på superfräsch inspiration från Slettvoll.
Man skulle vilja bosätta sig i dessa bilder bums!
Älskar sommarkänslan de förmedlar!



 
Åh ljuva sommar...
 


 
Man ska aldrig underskatta den fantastiska känslan snittblommor ger till inredningen...
Den kan verkligen lyfta till underbara höjder!
 
 
Nu ska jag rusa ut till mina blommor igen!
 
KRAM!

1 kommentar:

Carina S sa...

Jag tog mig aldrig tid att åka in och titta på teatern, det var dumt....klippte gräs istället. Möblerna på bilderna är så fina, enkla och rena, om jag nån gång inte har en massa hundar o katt så ska jag ha vita soffor så bra som bas och enkelt att förändra efter årstid, trädgårsdmöblerna gillas med
Trevlig kväll!