måndag 24 juni 2013

Midsommarbrud...

 
Till midsommarbruden...
 
Hej på Er!
 
Andra veckan på sommarlovet för barnen och jag har ju som tur är världens bästa mamma så jag kan ha det lite flexibelt med arbetet.
 
Idag var det bla avlämning av Olivia som skulle på sommarläger i Hjörnered med ett gäng kompisar,- och en hel hög andra äventyrslystna barn.
Där blir det tältning och somriga aktiviteter i några dagar framöver.
Hoppas de får lite bätttre väder än förra året då jag hade tokångest när jag lämnat henne där och vinden ven och regnet störtade från himlen..))!
Idag skiner ännu solen så vi hoppas på bra lägerväder.
 
Eric och jag for sedan till Markaryd nu på eftermiddagen för där startade ju bästa rean hos Ingela på Hans & Hennes.
Odd Molly, Custommade, Culture mm finns med 30-50% rabatt.
Missar jag inte för allt i världen!
(hon hade tom haft kö idag morse när dörrarna skulle öppnas, roligt!)
 
Eric fick sen uppdatera garderoben med snyggt hos Nick & Nora och det hela avslutades med glass på torget.
En bra sommarmåndag helt enkelt.
 

 
 
Bilderna är på en brudbukett till midsommarafton.
Lissianthus, aqua rosor, och blåklint.
 
Ikväll tror jag att jag ska tillverka lite saft...
Nästa vecka är det Knäreds Dagen och vi har servering på gården under lördagen ...
Det innebär baka hela den veckan, och lite saft kanske man också skulle göra...
 
Ha en fin dag!


3 kommentarer:

Marie sa...

Låter som ni har haft en härlig måndag! Här har jag varit med barnen på simskolan och sen har även vi varit på en liten shoppingtur. Eftermiddagen har spenderats i trädgården, härligt. Imorgon blir det dock jobb igen, kul även det.

Ljuvlig brudbukett!

Trevlig kväll!
Kram Marie

mammaxtre sa...

Vilken bukett! Den var vacker!

Ha det gott

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän!
Ja men det är inte klokt vad tiden går fort... Va härligt med en mamma som finns nära och ställer upp för sina barnbarn :)
Hoppas ni hade en underbar midsommarhelg!
Stor kram
Jessica