måndag 15 juli 2013

Att kliva in i första semesterdagen...

 
Bild från instagram
Eric och jag
(hihi, Eric mumsar Signes Bageris goda vetefläta här!)
 
Hej!
 
Så var det första dagen på semestern idag.
Nu ska jag försöka varva ner.
 
Antar att det kommer att ta sin lilla tid,
- mer än en dag i alla fall...
 
I helgen var vi bla i Båstad och njöt av solen.
Både igår och idag blåser det alldeles för mycket för att det ska bli någon båttur, men istället ska Olivia och jag iväg och titta på tapeter.
Det är ju en del man vill göra på sin semester.
 
Meeen framförallt, vill jag njuta och ha det lugnt och skönt och bara vara i sommaren.
 
Må så gott, semester eller ej.
 
Kikar in sen med den goda somriga cheesecaken vi njöt av igår.
 
Kram!

2 kommentarer:

Viola sa...

Härligt, njut :) själv ska jag ha 10 dagar ledigt fr o m måndag nästa vecka , ha det så gott, kram

Anonym sa...

Vilken underbart fin klänning! :)