torsdag 15 augusti 2013

Marockanska nyheter,- och att följa Formex...

 
Idag är det otroligt roligt att följa instagram uppdateringarna från Formex mässan som slog upp sina portar idag.
("Kändistätt" med bloggare man följer...)
 
För min del blir det mässa på lördag.
 
Flyger upp imorgon efter att butiken stängt.
Här är dock öppet som vanligt på lördag.
 
Listan är lång på allt som ska hinnas med...
Nya leverantörer som jag vill handla av och en del trogna favoriter.
 
Jag blir sååå inspirerad av att se de bilder jag kunnat se innan idag så förväntan är stor.
Väldigt stor...)))!
 
Har uppdaterat lite i nätbutiken med nytt från Rif Design som inkom för ett par veckor sedan.
Vacker svart/vit keramik.





 
De stora fina marockanska urnorna finns nu hemma i svart med silverkant.
 
Hur vackra är de inte till vita blommor...
 
 
På lördag på Formex så hoppas jag också hinna instagramma lite mellan annan fotografering och inköp...
(en dag är på tok för lite att gå där för mig men det brukar gå på nån vänster!)
 
 
Hoppas ni också har en solig dag!
 
//Kram Mariette

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Å denna vackra keramik som man bara inte kan få nog av;-)
Ha det riktigt kul på Formex!!
Kram Anna