lördag 21 september 2013

Nyfriserad

 
 


Hej Svejs!
 
Lördag, solen skiner och det är lika fint väder som man vant sig vid den senaste tiden...
Hösten när den är som bäst! Tror aldrig jag plockat så mycket kantareller som i år heller... Lyxigt gott till höstmiddagarna!
 
Här sitter jag nu i alla fall och gör ett snabbt litet inlägg och jag längtar så galet mycket efter att få komma ut och springa!
Hoppas jag hinner det efter jobbet innan det är dags för andra aktiviteter.
 
Gårdagens resultat efter frisörbesöket har vi här.
Två nyanser av slingor och nya längder.
Här samlat i en fiskbensfläta.
 
 
Nu ska jag jobba på här!
 
Ha en fin lördag så ses vi!
 
Kram Mariette


4 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Jättesnyggt !jag ska till frissan på fredag , kanske ett tips ! Ja hela du är snygg ! Hi hi .. Är tröjan från hm ? Såg en liknande där .. Tänkte beställt den . Ha en fortsatt bra helg ! Kram Jeanette

Källeboda lantliv sa...

Jättesnyggt !jag ska till frissan på fredag , kanske ett tips ! Ja hela du är snygg ! Hi hi .. Är tröjan från hm ? Såg en liknande där .. Tänkte beställt den . Ha en fortsatt bra helg ! Kram Jeanette

Källeboda lantliv sa...

Å, nu fick du två inlägg ! Datorn krånglar .. Ja ja

Mamma C sa...

Så snyggt, fiskbensfläta är jättefint tycker jag.
Kram Mamma C