torsdag 3 oktober 2013

I skyltfönstret början av Oktober


 Nu kommer det halvt utlovade "kanske inlägget" som jag skrev om idag morse...
Är så trött att ögonen går i kors men några bilder blir det i alla fall nu på nya skyltningen,- som faktiskt var helt hopplöst svår att fota då jag fyllt fönstret med möbler så man bara ser ryggen på dem och inget annat...Och det är ju inte det som ska visas på bilderna))!
 
Men här kommer en liten kik på hur det ser ut just nu,-oktoberstyle...


 Detaljer...
 



 



 
Ikväll när butiken var stängd och mörk så tog jag ett par kort på hemvägen från träningen i Markaryd... Inte så värst bra men man ser i alla fall inte baaaara Coop butiken spegla sig i mina fönster, som ligger mitt emot, och som det blir fönsterspegling av om jag försöker ta kort dagtid...
 


 De underbara lammskinnen som finns i skylten finns nu även i nätbutiken, ihop med en hel del annat nyinlagt.
 
Hittas här!
 

 
Imorgon är det skönt att vakna till fredag!
 
God natt!

Inga kommentarer: