torsdag 3 oktober 2013

Mera kransfint...

 
God morgon!
 
Tusen tack för alla fina hälsningar!
Roligt!!!
 
Och eftersom jag vet att ni gillar kransar och pyssel så kommer här en liten bild till på en sådan...
 
Naturens skafferi är liksom oändligt så här års...
 
 
Igår blev det omskyltat i butiken.
 
Blev riktigt nöjd (får man säga så...jantelagen struntar jag i!)
Det blev höstmysigt med murriga färger, olika häststatyer, mörka möbler, höstlöv, prydnadsgräs, lammskinn, päls, lyktor och flaskor i glas som ljuset blir så fint igenom...
 Och så de fantastiska krukorna från Frejas Boning som jag är kär i...
Det är underbara krukor!
 
Kanske kommer det fler bilder senare.
Får se vad tiden hinner med.
 
Fick en fråga om att visa hur man binder en krans...
Kanske kan bli det en annan dag också.
 
Ha det fint!
 
Kram
 M

7 kommentarer:

EvaB sa...

Så fint med krukor och krans!

Ekenäsliv sa...

Vilka mästerverk du skapar!!!! Du får gärna skicka hem en till mig;-)
Ha de gott!
Kraaaam Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbar krans, skulle passa jättefint på min ytterdörr;-)
Kram,
Regina

Katarina sa...

önskas : bilder från höstskyltning. Gillar hösten . Katta i Växjö

AnnaHelena sa...

Tack för alla dina inspirerande inlägg! Du är verkligen duktig och jag gillar din blogg jättemycket! Otroligt vackra kransar!

Kram // AH

Gabriella sa...

Vilken fantastiskt vacker krans! Så duktig du är:)

Jossan sa...

Vilken fin krans!!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Jossan