fredag 22 november 2013

Tine K och en del annat...

 
God Morgon Fredag!
 
Härligt nybryggt kaffe i handen...
Vinterdäcken påsatta nu på morgonen...
Butiken bakom kulisserna är städad och fin, det får vi tacka kurserna för annars hinner vi aldrig med det riktigt... Känns i alla fall så skönt...
 
Denna helgen ska jag hinna städa hemma.
Det längtar jag efter,- att få ordning och reda och fint även där...
Jag ska fixa och piffa och greja.
Sånt kan jag riktigt längta efter...
Får mig att må bra!
 
Nu börjar Tine K att smyga in i nätbutiken.
Jag älskar deras grejer...
En hel del är restat och inkommer senare, som exempelvis vit härlig keramik, men lite grann finns att börja njuta av nu
 
Något annat efterlängtat som är på ingång nu är de omåttligt populära ljusboxarna från House Doctor, denna gång i kopparmodellen (de andra är slut och inkommer till House Doctor först 2014 igen).
 
Iris lights är ni många som vill ha, de kommer in igen först i december...
Men då har jag ett par stora leveranser på ingång.
 
Det var en liten morgonhälsning detta.
Hoppas hinna kika in igen senare.
 
Ha en fin fredag!
Kram Mariette

3 kommentarer:

fru Larsson sa...

Gillar verkligen dom där glasen/ljuskopparna!
Trevlig helg
Johanna

Ekenäsliv sa...

Har med planer på att piffa i helgen!
Men då jag legat däckad hela veckan får jag väl ta det lite med måtta antar jag;-)
Alltid lika kul med all inspiration här=)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Maca sa...

Qué poquito falta para la Navidad :)