torsdag 8 maj 2014

Före och efter!

 
Efter...
 
 
God Kväll!
 
 (Herrjösses andra inlägget idag! Inte så vanligt för min del numera känns det som...)
 
Det var länge sedan jag hade något kvällsprojekt...
 
Tiden och orken räcker inte riktigt till.
Men nu när kvällarna känns lite längre och ljusare så fick jag ett ryck igår.
Och taaadaaa, det gick fort när jag kom till skott!
 
Soffan ska stå i vårt uterum och användas vid kalas när det behövs extra sittplatser.
Sen passar den rätt bra in där ute för övrigt också så den kommer att pryda sin plats.
Vi har en del svarta nya utemöbler och andra mindre möbler jag målat svarta också som den matchar perfekt.
 
 
Före...
 
 
Bild från instagram.
 
Det är allt lite kul med före och efter bilder.
Lite färg och tyg gör stor skillnad.
 
Kram!

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Applåder!!
Den blev ju supersnygg!!!
Ha en fin fredagskväll!
Kram Anna

Källeboda lantliv sa...

supersnygg ! har en soffa likadan tänkte fixa den till dottern min ..den får nog bli svart ...tack för tipset ...du är så duktig! kram jeanette