tisdag 3 juni 2014

Trädgårdssmycken

 
Hej Hopp!
 
Så tog sommaren en paus...
Igår kväll var det sååå skönt...
Vi satt ute vid halv åtta och åt kvällsmat och det blåste inte en vind...
 
Men idag är det "brrrr"... Långbyxor och långärmat.
Svenska sommaren svänger sannerligen!
 
Jag har lagt in lite nytt fint under kategorin Trädgård i nätbutiken.
 
Trädgårdssmyckena är lika fina att hänga i ett fönster inne som i ett träd ute.
 
Kristallen ger det extra lilla fina blänket!




 
"Järnet kan aldrig vissna och glaset bär ljus för att beröra oss årets alla dagar"
 
Dessa fina handtillverkade trädgårdssmycken finns även som pinnar att sticka ner i rabatt. De har jag dock inte i nätbutiken.
Kommer att komma fram idag när jag skyltar om.
 

 
Anteckningsbok med olivträd kanske för trädgårdens tankar, utflykter planteringar och sorter...
 
Ha det bäst! 
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga dekorationer! Och dessa små extra detaljer!

AnnaHelena sa...

Vilken söt "snörrullshållare"!
Och anteckningsboken skulle man ju ha förstås - jag som så lätt glömmer vad jag har satt för lökar och när jag har planterat nya växter.

Kram // AH