onsdag 13 augusti 2014

Hej från Formex!


 
Men,
 vilken fantastisk dag jag haft idag på Formex mässan!
 
Bästa någonsin!
 
Så många härliga möten och helt ljuvliga inköp som jag bara längtar efter att de ska börja landa i butiken, och många har lovat snabb leverans så det hoppas jag!
 
Förutom att ha köpt in nya "drömsaker" som jag bara älskar från såväl nya som gamla leverantörer så har jag sprungit ihop med fler "blogg och instagram vänner" än nånsin innan och det om något gör en superglad och fyller på energin när den börjar sina!!!
Man har "setts" på nätet i kanske flera år och följt varandras liv och så bara står de där framför en, som fantastiska Eija!
 
Hennes blogg hittar ni hos Lantliv här!

 
Haha...Vi kollar Eijas telefon om hennes bilder duger...
 
Vi möttes i Lo-ikas sköna monter precis innan mässan skulle stänga för dagen och där satt vi och småfnittrade och mös över ett varsitt glas vin och förundrades över det här med sociala medier och hur det känns som att man känner varandra fast man aldrig mötts!
Det är coolt.
Lika häftigt varje gång!
 
 
Jag har lite bilder från Formex förstås att visa er, på instagram har man kunnat se bilder under dagen, men jag återkommer imorgon när jag har återhämtat mig.
 
Att avverka mässan på en dag gör en ganska trött...
Men oj så lycklig.
 
Ses imorgon.
 
Kram!

3 kommentarer:

Designe sa...

Hej Fina ni! Så kul att få se bilder på er två ihop! Hörde av Eija igår kväll att ni haft så trevligt! :) Ska bli kul att få se bilder från Formex sen! Var inte så sugen att åka innan men när jag började se bilder därifrån så blev jag jättesugen! :) kram

AnnaHelena sa...

Oh, så roligt! Den här bloggvärlden är allt en egen liten värld som berikar så mycket!
Låter spännande med dina nya inköp!

Kram // AH

Norrfrids Eija sa...

Men du fina Mariette, det var såååå roligt att prata och fnissa med dig över det där vinglaset, ett möte jag lever på länge! Det känns så häftigt att nu ha träffat dig irl, och du var precis så glad och trevlig man kan föreställa sig! Och vilket leende sen! Åkte till hotellet från mässan med ett leende på läpparna :) Hälsa lilla mamma och tacka för de fina fotona! Kram Eija