fredag 24 oktober 2014

Mina erbjudanden på Tjejmys kvällen ikväll!


 
Heeej!
 
 
Idag är det lite körigt... Men det är alltid roligt tycker jag ju...
 
Ikväll är det Fredagsmys på hotellet i Knäred och jag skulle ju berätta vad jag hade för erbjudande under kvällen för de som kommer dit och bokat mat/modevisning.
 
 
Erbjudande har jag på Lo-ikas snygga sjalar ...
 
Ord pris 159:-,
 under kvällen på hotellet 140:-
 
Och så säljer jag Lo-ikas coola armcandy som ni ser exempel på nedan...
 
Ord pris 79:-
Under kvällen 60:-
 


 
Några exempel på sjalarna...
 




Armbandsmix...
förslag på snygga att blanda!
 
 
En sjal behöver man ju alltid eller hur?
(tycker jag!)
Och billigare kan de knappast bli.
 
Erbjudandena gäller endast på Hotell Freden under fredagskvällen.
Ej i butiken eller nätbutiken.
 
Ha en riktigt fin och trevlig fredag!
// Mariette


Inga kommentarer: