tisdag 11 november 2014

Stämning.

 
Alla bilder Lise och Kristian Septimus Krogh från Bo Bedre
 
 
Vackert och stämningsfullt med enkla medel.
Lärk och kottar.
Ljus, stora brickor och lite enkelt fint grönt...
Så vackert tycker jag...
 
 
Hej Tisdag!
 
Vissa dagar får man klä sig efter vad man vet att man ska göra på jobbet.
Som idag, planen var att slipa och måla.
Målat har jag gjort men har jag släpat ut det där skåpet jag skulle ge mig i kast med...åh nej... Ibland är tanken värre än det är att göra det.
För nog tycker jag att det är roligt att fixa till möblerna men det är ju inget finduttande precis...
Det är bara att kavla upp armarna och köra på.
 
Innan det börjar skymma ska jag också klättra upp på uthusets vind och leta fram den fina röda kälken och skidorna...
Förberedelser för advent av det lättare slaget!
 
 
I love lärk!
Och i år säljer vi även mycket stora kottar...
Fint.
 

 
En stjärna i lärk.
Visst är det snyggt!
 
Lite inspiration från bästa Danmark.
 
Nu ska jag klättra upp på vinden.
 
Kram!

1 kommentar:

angie sa...

ihre dekoration ist süß!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland