onsdag 17 december 2014

Favorithörna och favoriter.


Enjoy Candles på fönsterbrädan hemma...
 
 
Hej.
 
Lite lunch, lite blogg.
Jag brukar ju försöka kombinera detta när jag ska vara effektiv))!
 
Just nu blir det annars mest läsa mail och sköta jobb när jag sitter vid datorn och läser jag något annat blir det för tillfället mycket matbloggar.
Julen handlar ju en del om det...den goda maten.
 
Ska försöka bestämma mig för vilket mera julgodis jag ska göra.
Mycket som låter gott...))!
 


 
Nu blir det denna hörna på bilder igen.
Jag älskar dessa fönster och min multi jumbo amaryllis är bara sagolik. Den blommar på med flera stänglar och har fler stänglar med knoppar på G.
 
 
Här hade jag tänkt sätta granen i år.
Får se om det blir så till helgen...
Jag har som sagt två barn som även brukar tycka till om det, och ofta ska de tycka olika platser! Det är ju vi tre (eller ja mest jag!) som kämpar med att få in den stora bumlingen... (eftersom det är vi som är hemma...).
Men till jul är hela familjen samlad igen.
Så nog är det lite som i alla sånger de spelar på radion nu...
Att man är tillsammans igen om julen...
Coming home for christmas och allt det där.
 
 
 
Ha en fin onsdag!


Inga kommentarer: