måndag 19 januari 2015

Dagens fotande av Tine K.


 
 I eftermiddes var det då dags att fotografera nyheter till nätbutiken.
Åh vad jag tycker det är roligt!
Jag älskar vackra saker och jag älskar att fotografera det.
Att ställa upp saker. Flytta runt.
Försöka få den känslan eller uttrycket jag tänkt mig.
 
Tine K Home är saker som får mitt hjärta att klappa extra.
 
 
Här kommer ett litet smakprov på bilder av vad som lagts in idag.
 

 
Ny modell för säsongen är denna korgen.
Superläcker tycker jag.
 


 
Vietnamesiska flodurnor.
Varje urna är unik och inte exakt lik någon annan.
 

 
Nya färger jag fått hem på de fantastiskt fina facettljuskopparna är Dust och Aqua.
 
 
Vackra att blanda vilken som...
 
 
Servetterna jag älskar mest att duka med,- de från Tine K och det är stora förpackningar som räcker ett tag (inte bara till ett kalas som de flesta andra servetter gör!)
 
 
Den svarta vägghängda plåtbrickan...
Vad jag längtat efter den!
Den ger sånt uttryck i ett rum och är perfekt att använda som "fond" lutad bakom exempelvis ljusslyktor och ljusstakar eller bakom en vas med blommor för att få mer effekt.
 
Kan även användas som magnettavla!
 



 
De fina nyheterna hittar ni nu i nätbutiken.
 
Nu blir det duschen här efter en skön och välbehövlig joggingrunda!
Sen är det bara att sjunka ned i den sköna soffan med en bok på armlängdsavstånd...
Läser spännande nu (inte så ovanligt då det är min genre jag alltid dras till!)
 
Kram!

1 kommentar:

an angel at my table sa...

Åh så vackert det var här hos dig!! Nu ska jag surfa runt ett tag och njuta.