fredag 13 mars 2015

Finaste fjäderkransen och helgerbjudande!


 
God morgon fina fredag!
 
En stor sol på himlen, lite frostvitt på marken, helg och mera nya saker som anlänt till butiken..
Ja det är inte dumt.
 
Jag hoppas hinna sätta näsan mot solen en stund idag.
 
Jag börjar överhuvudtaget fundera på om jag skulle kunna omprioritera min tid lite...
Inte vara i butiken så långt innan vi öppnar, (vissa tider på året nästan två timmar innan vi öppnar!) men det är ju då jag hinner galet mycket som tex har med nätbutiken att göra...
 
Livspusslet kan man fundera över mycket tidvis...
 
Men just nu är jag mest glad över att saker ser ljusare ut.
Och så är jag så glad för allt nytt fint vi hela tiden kan plocka fram i butiken...
 
Våren är en magisk tid på många sätt!
 




 
Vår på en stege!
 
Den ljuvliga fjäderkransen är så vacker både som dekoration på dörren, som prydnad lutad mot något ihop med annat fint...
 
 
Eller som en bordsdekoration!
Lägg den på ett fat, högt eller lågt och fyll upp hålet i mitten med blommor av något slag, kanske ägg och ett par fjärilar som jag gjort här, eller vad man nu tycker är fint och passande!
Hur vacker vårdukning blir inte det...
 

 
Idag fredag och imorgon lördag kör vi vår erbjudande på tulpaner i tio pack!
Två buntar för 99:- (en bunta ord pris 59:-), gäller under helgen eller så långt lagret räcker!
 
Krans och den vackra bruna hönan är nytt i nätbutiken idag!
 
Kram och glad fredag!

1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Riktiga glad-foton idag! Gillar kransen - superfin! Underbara vår, så skönt det är att ha denna magiska tid framför sig nu! :-)
Härligt att höra att saker ser ljusare ut! Ha en fin helg!

Kram // AH