måndag 6 april 2015

Dagens uppdatering...

 


 
Hej Hej.
 
Så blev det Annandag påsk och märklig känsla att vara ledig två dagar på raken...
Det är man ju liksom aldrig...Eller ja, ytterst sällan...
Och redan börjar redan rastlösheten krypa i kroppen...
 
Igår körde jag i alla fall slut på mig själv genom att först vara ute och springa och sedan köra trädgårdsarbete hela dagen...
Oj, vad kroppen var trött sen...
Avslutade dagen med grillpremiär och äta i uterummet så nu är säsongen officiellet invigd för att kunna äta "ute".
Så härligt!!!!
 
Ovanpå svarta skåpet har min stora Hagedornhagen tavla flyttat och ersatts med en vit kaminspegel.
Spegeln kom från sovrummet och tavlan hänger nu i stora rummet.
Ombyte förnöjer sannerligen!
 
Och så,
 de där gula små öarna av blomster...
 
De lyser lite här och var i huset och jag känner verkligen att jag gillar det mer och mer...
Gult alltså.
 
Det måste således bli några kuddar också.
I gult.
 
God helg!


Inga kommentarer: