onsdag 29 april 2015

Lo-ika tunikor!

 
Nu har vi fått hem en variant utav Lo-ikas underbara modeller på tunikor!
 
Tunika Aria finns i brun, vit och grön färgställning.
 
När jag fick på mig dessa kände jag att detta är ju bla det ultimata sommar/strandplagget...
 
Tyget är skirt, tunt, färgstarkt och vackert mönstrat och modellen är lös och ledig och perfekt att tex dra över bikinin på stranden och genast är man snyggt men svalt klädd.
Och för att inte tala om hur vackert ett sånt här tyg fladdrar i vinden sommardagar...
Ååhhh alltså, jag tycker de är urvackra!
 

 
Brun Leopard
 

 
 
Dessa tunikor är lika snygga både på fram och baksida.
One size.
 
 
Aria vit.
Som en juvel...
 



Lösa lediga tunikor som är perfekta till tighta byxor och en storkofta om man tycker det är lite för kallt för bara en blus...

 
Aria Grön.
Kärlek på denna färgställning också...
 
 
 
 
Tunikorna finns nu i nätbutiken.
 
 
Idag ska jag fortsätta röja ute i antiken och fixa diverse blomsteruppsättningar.
 
 
Valborgsmässoafton har vi öppet 9,30-15,00
1 Maj stängt.
Lördag 2 Maj öppet som vanligt, dvs 9,30-13,00
 
På återseende!

Inga kommentarer: