fredag 22 maj 2015

Helgerbjudande Iris Lights och ett antiken tips!


 
Så blev det en ny solig morgon!
Härligt!
 
Jag längtar efter att kunna börja använda sommarklänning...
När ska den riktiga värmen komma...
Snälla snälla sätt fart nu!
 
Växer gör det i alla fall så det knakar i trädgården av allt regn och solen som kommer där emellan.
Just nu känns det som att jag ligger så långt efter i landen hemma och då tänker jag varje gång, varför har jag gjort så många rabatter.... Men när jag är ikapp, då tänker jag genast att jag vill ha mer. Att jag vill köpa mer buskar och blommor och ja...
Ni fattar, det svänger kan man säga!
 
Tog i alla fall kvällsmotionen med heavy ogräsrensning igår.
Det är jobbigt det också för både mage, ben och armar och så blir det ju så fint efter hand som man betar av.
 


Men nu till erbjudandet!
Denna helgen 22-24 maj lämnar jag 10% rabatt på de Iris Lights slingorna vi har i lager.
Gäller så långt lagret räcker, både i butik och nätbutik.
 
(Kan inte kombineras med andra rabatter i butiken)


 
Jag är väldigt förtjust i speglar.
Tycker det ger varje rum en extra dimension och så är det så fint att sätta snygga saker, små eller stora stilleben, framför...
 
Därför måste jag visa en av de nya fina speglarna jag hängde upp ute i antiken igår.
En "perfekt" stor avlång spegel som är ursnygg att sätta ovanför tex en byrå, skänk, sidobord.
 
 
Önskar er en riktigt skön fredag!
 
På återseende!

Inga kommentarer: