lördag 16 januari 2016

Lite inredning...


Hej VINTERN!

Ja nu är det minsann kallt!!!!
Knappt katten vill sticka näsan utanför dörren...
Ska man vara ute gäller det att röra på sig...

Trevligt i vintertid är förstås att ha det extra extra mysigt omkring sig inomhus eller hur?

Och ingen har väl missat (???) att det är såååå trendigt med kaktusar...

Jag satte en större modell i den vackra vita marockanska urnan från Tine K Home.
Bambupallen är också Tine K.

Fick för övrigt iväg min order till just Tine K igår och det var snabba ryck för en hel del skulle levereras omgående.
Kul att se fram emot alltså.

De vietnamesiska flodurnorna som jag väntat påfyllning av länge nu och som jag vet en del av er också väntar på kommer (om allt sker som tänkt!) först i maj.
De är svåra att få fatt på och därför denna långa långa väntetid.
Roligt att veta om dem är att de plockas från floderna i Vietnam där människorna slänger dem i sjön när de tycker de är förbrukade. Därför är också varje flodurna unik och i mina ögon så är de så magiskt fina...


Jag har blivit av med mitt indiska vintage bord som stod här för det var en annan tjej i familjen som ville ha det...haha... Dessa snygga enkla ljusstakarna från PB Home finns nu i nätbutiken.


Vitt, natur och svart.

Mina absoluta färgfavorit kombinationer.
Sånt jag inte tröttnar på trots alla trender som kommer och går.



Ett annat litet PS om leveranser.

Jag får då och då frågan om bubbelglaskannorna som tog slut direkt jag fick hem dem sist. Nya är på ingång med leverans förhoppningsvis i slutet av februari/början av mars.

Hoppas ni har en skön lördag.

Själv ska jag efter jobbet röja runt med en himla massa diverse som ligger och väntar på mig...

Kram 

2 kommentarer:

Meta sa...

Det är härligt med lite mys här och där i lägenheten nu i kylan
gillar dina ljusstakar
Ha en fin helg
Kram Meta

Nilla Q sa...

Åh, så fint!!

Hälsningar Pernilla