fredag 19 februari 2016

Alla av oss...


Kikar bara in och säger ett litet fredags hej.

Har fullt upp med att fixa för kalas inför morgondagen.


Jag kokar gryta, bakar kakor och städar.

Och ja jag har satt in första fjädrarna...de är ju diskreta i färgen så det känns ok för mig.

Pratade med en kund idag som jag tänkt på mer eller mindre hela dagen sen det samtalet...

Ibland när folk öppnar sig blir man så berörd.

Det var så vemodigt  sorgligt och jag kan inte sluta tänka på det...

Alla bär vi på våra historier och sorger.

Alla och en var...
Var och en på sitt sätt och med sitt öde.

Kram från mig.

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Du har nog mest energi i heeeela världen :)
Hoppas du har en mysig kväll :)
Kram Jessica

Ekenäsliv sa...

Go kväll <3
Jo, så är det nog allt...
Å jag kan känna igen det där... När jag en gång blev utsatt för otrohet
så hade jag en period när jag pratade om det med många okända...
Tror det berodde på att jag inte ville tynga mina nära mer.
Så tänk så här. Du kändes för henne/honom (men jag tror det var en kvinna)
som en ödmjuk och förstående person och denna person fick förtroende för dig.
Det var skönt att få lätta på trycket lite.
Så tänk istället att idag har du hjälpt någon att komma ett steg framåt.
För varje gång man pratar om det som är jobbigt och svårt så blir det lättare att greppa.
Och du fanns där som en förstående själ...
Du har gjort gott och nu ska du fokusera på att ha ett fint kalas imorgon.
Ta hand om dig!
Varma kramar Anna