onsdag 20 april 2016

Hörrni...


Hade med lite kläder hem att testa igår från min vän "Linda`s" företag i Knäred.

Hann bara ta ett par supersnabba högst ostylade bilder men de bjuder jag på...

(så tyvärr inga bilder på de andra fina plaggen jag hade med hem men det kanske kommer)


 Gillade dessa mjuka lite baggy byxorna från Femme Collection med fina gulddetaljer, kimono Capri Collection, min egen (Capri säljs hos Linda`s) och denna är från förra säsongens kollektion.

Halsband Lo-ika min butik.



Men åh...hörrni...
Tack.

Tusen tack från hjärtat.

För alla fina hälsningar som verkligen värmer långt långt in i själ och hjärta.
Det gör mig alldeles gråtig och tårögd.

Så tack finaste ni som finns där och skriver det ni gör.


Igår bakade jag småkakor, efter Erics önskemål. Två sorter blev det och jag tänkte lägga in de enkla men goda recepten här sen.
Det blir inte så mycket småkakor nu för tiden.
Så därför fanns det en önskan om just detta och varför inte...


Idag på morgonen så var det så här vackert över dammen hemma.


Äntligen är den fina solen här igen och inte en massa vind.

Den supervackra regnmätaren är väl något för varje trädgårdsälskares täppa?!

En regnmätare med en vallmo i toppen.

Det är något annat än de tråkiga varianterna som säljs till höger och vänster och som man helst vill gömma för de bidrar inte med något fint till trädgården alls.


Passar lika bra i rabatten som i en kruka och därför kan ju både den som har trädgård eller den som har balkong ha den...


Finns i nätbutiken.


Önskar er en god dag och hoppas solens strålar skiner på er också.

Kram M

Inga kommentarer: