lördag 7 maj 2016

Lilla Hinza


Vackraste lördagsmorgonen att vakna till...Vindstilla, varmt och en kanonhelg som bara väntar.

Innan jag sätter fart med dagen på riktigt här så tänkte jag visa att vi nu fått hem de populära suveräna Hinza väskorna även i den lilla modellen som bla passar perfekt i cykelkorgen.

Jag kommer att lägga in dem i nätbutiken så fort jag hinner också.

Bakom denna vita lilla Hinza syns drivved på snöre som vi också säljer i butiken och är en jättefin detalj för trädgården/uterummet.
Tål att hänga ute hela året och är lite lagom maffig och rejäl.

Detta är min mammas egna som hon köpte i Tyskland en gång men vi har likadana i butiken (och faktiskt har vi även fått hem dem i brunt nu men de har jag inte hunnit fota ännu).









Hoppas ni får en kanonfin lördag!

Själv ska jag efter jobbet passa på att sola lite, kanske en joggingrunda om det inte är för varmt och sen blir det lite kalasfix inför kvällen då det verkligen blir dunderbra att sitta i uterummet och sen så småningom tända i kaminen...Mys i maj!

KRAM!

Inga kommentarer: