söndag 10 juli 2016

Ombyte förnöjer.


Söndag.

Börjar dagen med att göra musli, dricka kaffe och läsa inredningstidningar... Tänker att jag ska städa lite också...

Och helt plötsligt hade jag visst möblerat om...

Bara så där som det kan bli när det gäller mig.

Det stora svarta skåpet och solspegeln som var här fick flytta till motsatta väggen av rummet och här vid dörren blev det en lite lättare möbel som inte tar så mycket ljus från fönstren.
(och så fick jag ju städat inne i skåpet, som en bonus!)

Ombyte förnöjer tycker ju alltid jag.

Detta blev sommarlätt och ljust...


De fina handgjorda speglarna med olika former från Tine K är lika vackra att lägga, som jag gjort här på bilden ovan, som att ha hängande på väggen.



Stensamling på ett gammalt fat och borste från PB Home.
Sommarstilleben när det är som enklast.




Nu ska jag hoppa in i duschen för jag har varit ute och gått i regnet, plockat svamp och lyssnat på bästa podden "Lillelördag".

En skön enkel söndag helt enkelt.

Kram.

1 kommentar:

Meta sa...

Jo minsann du hinner mycket när du sätter igång. Visst är det kul att möblera om. Här på kolonin finns det inte så mycket att göra det med förutom krukorna ute då förstås och de får flytta på sig titt som tätt.
Ha nu en fin början på veckan
kram Meta