måndag 15 augusti 2016

Back to work!



Så var all den underbara semestern slut och nu är allt som vanligt igen...
Ja nästan i alla fall.
Skolorna har ju inte börjat ännu...

Idag plockar jag fram nya gamla möbler som tex den här underbara blå/gröna byrån...

Nya varor är på väg och så fort jag fått första leveransen ska jag skylta om i "stora" fönstret. Inne i butiken blir det ju oftare förändrat och lite när andan faller på och nytt kommer in.
"Skyltfönstret" är lite värre då man först måste tömma aaaallt. I resten av butiken blir det alltid smidigare att fixa om i då man kan punkt förändra och inte nödvändigtvis ta ett helt (eller det är ju faktiskt två som jag kallar skyltfönstret) fönster.

Nu när man är tillbaka vill man ju liksom röja runt!
Ta in den nya säsongen och göra skillnad!


Idag har jag en dotter på Liseberg och en son som är och badar så tack att vädret bjuder på lite fint nu de sista dagarna innan skolstart...

Sista sucken av sommarlov...

Fin måndag!

Inga kommentarer: