fredag 2 september 2016

Helgerbjudande, nyheter, och lite lösnagelproblem...


Åh så här skulle alla september morgnar vara...
Med dagg som glittrar på blad och blommor, solen som stiger över himlen och allt är bara friskt och grönt och lovande...
Och i det där lovande en viskande vacker ton av höst...


Fågelbur på fot att dekorera om man så vill...
Sätta i en krukväxt, ställa dit ett ljus, klä den med en ljusslinga eller lägg en ljusslinga inuti den,,,Ja fantasin öppnar som vanligt för möjligheter.




Nyheterna jag visar här är senast inlagt nu på morgonen i nätbutiken.
Jag tycker ju det är svårt att få för många ljuslyktor till exempel...Lite som kuddar, kan man få för många...haha...
Varje säsong vill ha sina toner och färger.

Heeeej FREDAG!

Åh alltså hur skönt att vakna till en dag och veta att det är helg som väntar.
Lite extra tid, lite extra lyx.
Ja tack!

Jag ska försöka pyssla om min trädgård lite i helgen.
Har verkligen inte kunnat göra något senaste veckorna eftersom jag satte på vita tippar på naglarna inför bröllopet. Inte jättefräscht att sedan gå ut och gräva i landen kanske...
Men nu är de på på väg bort, tar en om dagen...lite kämpande att få bort dem, och aningens smärtsamt... Så en försiktigt åt gången för de sitter som berg men har vuxit mycket och börjar släppa.

Inte praktiskt för mig i mitt jobb att ha lösnaglar men eftersom jag skulle gifta mig så tänkte jag nu eller aldrig!

Vill tipsa er om att vi fre, lör, sön 2-4 september kör vi köp 3 betala för 2 på REA varorna i butiken.
Välj Klarna faktura så plockas den billigaste varan bort innan ordern aktiveras och skickas.
I butiken gäller samma erbjudande, kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden.

OBS; gäller bara REA varorna.


Vi ses!

KRAM

1 kommentar:

Sini K. sa...

With the fall weather (sunny and bright) creating a bright background, this posting is a perfect match! Especially the first pictures with the black cage please my mindsetting. Seems like the first fall colors have found to you, too.

Have a nice week,

Sini K.
www.kasvihormoni.fi