tisdag 20 september 2016

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.


När hösten kommer tar jag in mitt absoluta favoritbord från uterummet.
Det här gamla halvmåneformade...
Och ja, vilken tur att jag har två så att jag alltid kan ha ett inne också men som sagt nu var det dags att lyfta in det andra från ute och bära upp det här till sovrummet.

När bordet kom dit fick kaminspegeln också komma upp (stod tidigare på nedervåningen på ett skåp), ja alltså ni hör att jag gillar att byta plats på mina saker. Vilket jag tror inte är någon överraskning för er som brukar läsa här.

Favoritljusslingan från Watt & Veke finns det påfyllt av i butiken.
Ljusslingor är ju ett måste så här när mörkret kommer åter.



Den vita facettvasen från Tine K är så fin...
jag är löjligt förtjust i vitt.
Här fylld med några av sommarens sista blommor från vår trädgård.


"Keep your eyes on the stars and your feet on the ground"

Ett bra budskap att sätta på väggen.
Och en nyhet från Bloomingville.
Kommer inramad och klar!


Den här tavlan passar lika bra hos stor som liten tycker jag.

Finns i nätbutiken nu.



Hej tisdag!

Vart tog måndagen vägen...
Jo den försvann och blev en riktig skitdag.
Rent ut sagt.
Kunde blivit hur bra och fin som helst men blev precis tvärtom.

Ja usch och fy.
Idag kan bara bli bättre!

Kram

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så fina ord!
Will do :)
Kram Anna