söndag 11 september 2016

Kranstider och nya smycken.


Tid för kransar, tid för kreativitet!

Hej!

Sommar i september...
Ja men visst...
Igår var det ju bikiniväder, helt galet varmt.
Så otroligt skönt att få sådana dagar innan vi får alla de andra dagarna...

Jag tycker det är härligt att pyssla lite i trädgården nu.
Det är ganska kravlöst på hösten. Inte så många måsten...

Idag ska jag fixa mera där ute. Höstplantera lite, klippa vildvuxet och klippa ner perenner och utestäda.

Tvättmaskinen går som vanligt varm en söndag och så ska jag baka Världens godaste äppelkaka, och göra cornflakes kyckling tacostyle till kvällsmat.
Härliga söndag säger jag bara!


Min mamma äter helst upp sina björnbär, jag offrar hellre mina till en krans...
Septemberkransar alltså...


Nya snygga smycken från Lo-ika finns nu också i nätbutiken.

Älskar dessa!

Gillar mycket halsbanden man även kan vira flera varv runt handleden som ett armband.






Skön söndag!

Inga kommentarer: