onsdag 7 september 2016

Nya väskor från House Doctor


House Doctor tillhör mina absoluta favoritleverantörer, de kommer med så snygga kollektioner varje säsong.
Den fina kylväskan som presenterades till sommarsäsongen har nu fått två kompisar...
I form av väskor...

Finns i randigt (liksom kylväskan), och så nya geometriska mönstret.
Superfräscha med sina bruna läderhandtag, vaxad insida på väskan och ett litet fack.
Så där snygga så de gärna får stå framme som förvaring också.






Hittas så klart i nätbutiken nu...



Hej Onsdag!

Åh vad dagarna rusar på...
Varje dag försöker jag planera in en sak som jag ska satsa på att hinna (efter arbetstid) för sen hinns det inte mera innan dagen är slut.
Ofta blir den saken vardagsmotion. Jag har en tendens till att prioritera det eftersom jag älskar att få komma ut och röra på mig på kvällen och speciellt när vi nu har detta sagolika väder...

Det finns inget bättre sätt att rensa tankarna på än att komma ut och motionera.

Jag har dock senaste veckorna fått ont i benen, så jag får ta det lite lugnt. Kan inte springa lika ofta och i långsammare tempo, men bara man får röra på sig så får det bli där efter.

I butiken städas det. piffas. möbleras om, fotograferas, putsas i antiken och leveranserna från Formex fortsätter trilla in för fullt...
Dessa fina väskor kom igår.
Jag tycker de är superfräscha.


Såg ni Trädgårdstisdag med bla Pernilla Månsson Colt som programledare igår...
Så fint det blev med bröllopet i trädgården de ägnat sig åt...
Blommorna, miljön, kärleken...
Ååååhhh alltså, bröllop...
Hur fint som helst...
Vilken avslutning på programmet.
Jag fällde en tår jag...Blev så rörd och kände igen de känslorna jag såg i deras ansikten eftersom jag hade dem nyligen själv...(den stora mäktiga bröllopskänslan).
Det är stort.
Väldigt stort.


Bästa onsdagen nu!

Kram!

Inga kommentarer: