tisdag 4 oktober 2016

Fler långkoftor och t-shirts...


Sköna men snygga ska kläder vara och det är det jag gillar så mycket med Lo-ikas kläder.
För de är precis det.
Sköna och snygga som blir perfekta basplagg i garderoben.
Igår fotade vi de nya t-shirts i beige och svart liksom nya långkoftan i svart.


Mjuk och rymlig passform och just v-ringat är en favorit, jag är inte så mycket för runda halsringningar (då blir man rundare i ansiktet, onödigt...haha...)



Du hittar dessa nu i nätbutiken och butiken.




Långkoftan i zebra, en riktig favorit!







Godmorgon Kanelbullens Dag!

Vaknade i natt av ett fruktansvärt kras och blev livrädd...
Min första tanke var faktiskt inte att det var inbrott (som det ju förstås kan vara om en glasruta ryker i tusen bitar!). Men jag for upp och bara såg framför mig glassplitter av något stort som ramlat...
När jag gått igenom ovanvåningen går jag ner och kollar och ser då att en av de nya större tavlorna jag satte upp för två veckor sedan fallit i golvet och splittrats...
Så konstigt...Mitt i natten och efter att den suttit kvar ett tag i alla fall...
Så det var bara till att sopa glas och sen krypa till sängs igen...
Men innan man somnar om...Suck...


Idag är i alla fall en sån där underbar solskensmorgon i oktober och allt glittrar och lyser...

Heja hösten vad du levererar i år!

Hoppas ni också har sol!

God tisdag!

//Mariette

Inga kommentarer: