fredag 14 oktober 2016

Skimrande fredag.



Idag lyser solen från himlen och den skimrar så fint i oktoberlöven...
Luften är frisk och kylig och klar och det är så där oktobervackert som det bara är när man tänker tillbaka på fina gyllene höstdagar och så som man vill minnas just hösten...



Det behövs bara lite sol och en kropp som känns friskare så kommer lyckan och inspirationen och jag satte ihop en liten bricka och plockade av nytt pynt som kom igår och matchade med de nya fina kopparfärgade ljushållarna.
Visst blev de fina i bruna gamla flaskor?
Passar förstås till många andra modeller också.
Dessa har jag lagt in i nätbutiken nu på morgonen.



Eftersom jag inte varit på topp denna veckan och inte kunnat motionera så har jag i alla fall ägnat mina kvällar åt att förändra hemma, städa, rensa ut...
Inget ont som inte har något gott med sig men hjälp vad jag längtar efter att få röra på mig och känna lyckan av motion!
Jag toklängtar efter i alla fall en promenad, men som tur är har jag tagit mitt förnuft till fånga och varit klok och lyssnat på kroppen...Och den har verkligen sagt att den inte orkat. Den har känts som en hundraårings (eller ja hur de känner sig vet jag ju inte men jag har inte varit jag i alla fall).




Nu ska jag sätta fart och göra upp höstkransar inför helgen här i butiken.

Jag önskar er höstmys, höstinspiration i massor och en riktigt fin fredag bästa läsare!

Kram!

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vackra bilder som alltid!
Önskar dig med en underbar fredag :)
Kram Anna

Meta sa...

Det behövs inte alltid stora vräkiga saker för att det ska bli höstfint. Här lyckades du jätte bra så mysigt att få sitta där en stund i höstsolen (om den vill komma fram förstås)
Ha nu en fin helg och krya på dig
Kram Meta