lördag 26 november 2016

Advent i köksfönstret


Hej på er.

Hoppas helgen börjat bra.

Jag tyckte det var gudomligt skönt med lite sovmorgon idag för även om jag vaknade av väckarklockan så var det inte lika tidigt som vanligt.
Senaste tiden har varit hektisk på många plan och att pausa och andas är viktigt.
Det känner man verkligen vissa perioder...


Denna helgen julskyltar vi och så har vi extra öppet imorgon på skyltsöndagen mellan 15-18.

Så när vi stängt för idag täcker vi för skyltfönstren och gör extra julmysigt i butiken.


Så här ser det ut i vårt kök denna advent.
Jag valde att hänga en stålring i mitten fönstret som jag dekorerade med lite grönt (vissa år har jag haft två kransar i sidofönstren men i år är jag mycket inne på dessa ringarna, som för övrigt finns i min butik, men inte nätbutiken).



Stjärnljusstaken är från House Doctor, förra året.

Fick ni shoppat något när det var Black Friday?
Jag fick köpt den andra julklappen för året och unnade mig själv en sak också, tyckte jag var värd det)).


Så,
med det vill jag bara säga

Ha en alldeles strålande lördag.

Imorgon öppet i butiken 15-18.
Vi bjuder på glögg och pepparkaka och en julmysig butik med många tända ljus och julefint.

//Mariette

Inga kommentarer: