måndag 14 november 2016

En blandad måndag.


 Vilken dag det varit...
Upp och ner och allt mellan himmel och jord.
Som pricken över i fick jag en tavla med glas mitt i huvudet som så klart gick i tusen bitar..

Men det gick som tur var bra med mitt huvud, bara lite öm nu efteråt...


Men alltså...
Vissa dagar...


Så nu tvingade jag ut mig själv i regnet och mörkret för att springa lite,
 för efter en runda känns allt alltid bättre.
Tankarna rensas och själen lyfter lite och man känner sig stark och fri.
Lycklig och lätt.



Missa inte detta superfina trädet.
Det är så himla snyggt!

Annars har jag också lagt in dessa i nätbutiken idag...


De fina sagolika änglarna som lyser med hjälp av moln och stjärna vid sin sida...



Det här är en stilig klassisk adventsljusstake...




Girlangen som ni ser skymta i fönstret hemma hos oss till adventsljusstake bilderna är denna ovan.
Lika fin att hänga i granen som i ett fönster.

(Bild från House Doctor)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir Kockarnas Kamp måndagsmys.
Viktiga saker det där.

Imorgon ska jag lägga in lite bilder från antiken där vi nu har jul ute...

Och nu skriker katten och vill in.
Fler som tycker det regnar för mycket...


Trevlig kväll!

Inga kommentarer: