tisdag 22 november 2016

Pysselkväll i blomsterverkstan 2016, nr 1


Pyssel inför advent i min blomsterverkstad!

Kväll nummer 1.


Det är så mysigt när det kommer hit glada tjejer och pysslar och är så där härligt kreativa som alla är och ingen gör exakt lik någon annan.
Allt blir unikt och så himla fint!
Skaparglädjen står högt i tak och det är så roligt att se alla fina skapelser och tankar och funderingar som sen leder fram till ett resultat...



Tradition är att det mellan arbetena bjuds på julig fika i köket...






 Verkstan är laddad med materialet som ska användas...




Marschaller lyser upp på gården...



Några av alla de fina alsterna som bars hem denna kväll...





Förevigat!


Jag är så glad att jag har så stort utrymme att vi kan göra detta här.
Den gamla cykelverkstan som blev blomsterverkstad...

Min pappa fixade den stora bänken ganska kort efter att vi flyttat in här i butiken så det fanns rejält med utrymme för arrangemang och pysslande...
Perfekt!
Cykelstället ser ni skymta i bild till höger på bilden ovan.
Det ville vi förstås spara som en detalj från förr...


Det var måndagens skaparkväll.


Så med det säger jag, 
pyssla på, plocka fram det kreativa i dig och skapa och var glad!

God natt!

Inga kommentarer: