onsdag 21 december 2016

Sista minuten julklappstips!


Några tips på julklappar så här i sista minuten!

Jag hade faktiskt tänkt att göra en julklappstips lista från min butik.

Men tanken var god och blev inte mer än så och därför tänkte jag istället berätta för er vad som är populärt hos oss just nu för det är ju också ett tips!


Vi säljer väldigt mycket doftpinnar i år och jag förstår varför...
Det är fint och det doftar såååå gott...

På bilderna här är det Klintas doftljus, som också är massageljus, och detta märke har vi även doftpinnar ifrån.
Om jag ska skriva om just ljusen så är det verkligen kvalitet på dessa och de doftar hela vägen ner när man eldar dem (och inte som vissa billiga bara i början). Ljusen är helt vegetabiliska och fritt från stearin, paraffin, petrololeum och annat som inte är så roligt, men rikt på mjukgörande E-vitaminer och används därför också som massageljus, om man så vill.

Man kan hälla direkt på huden (det är inte för varmt) och sedan massera.

Ett fantastiskt ljus med andra ord.
Och kanske något att ge till sin älskling...

Just nu eldar vi Kaffe & Kardemumma ljuset i butiken och det doftar så otroligt gott!


Något som också är otroligt populärt är ju amaryllisar!

I snitt, i kruka...
Just i år är det mycket amaryllis i glas om man väljer de på lök...

Till det dukade julbordet blir det bara mer och mer att vi vill ha härliga snittamaryllisar...


Sen vill jag tipsa om en av mina favoritkoftor från Lo-ika.


Lång lätt och snygg modell att bära!

Den färg som finns hemma i butik just nu är svart, som syns på bilden.


Ha en bra onsdag nu!

Ikväll ska jag göra lite mera julgodis, det är väl det sista jag tänker att jag ska hinna hemma innan det blir julafton.😉

Kram och Hej!

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vill bara önska dig en riktigt fin Jul!
Varm kram Anna

Tulipa sa...

Tack det samma fina Anna!
En riktigt god jul till dig och familjen.

Kramar Mariette