torsdag 23 februari 2017

Pretty in pink!


Torsdagsblommor till er!





Nästa vecka går vi ju redan in i Mars månad och eftersom de fina populära fjädrarna kom till oss idag så kunde jag inte låta bli att fästa en knippe gammelrosa i björkris och matcha med de vackra rosorna Avalanche Pink och vårigt gröna vackra viburnum...


Fjädrarna finns i nätbutiken.

Nu ska jag göra klart mina sista blomsterarrangemang sen ska jag åka hem till de som har sportlov.
Jag hörde något viskas om att det skulle bakas pannkakor...

Eric som går i sexan och nu fått börja med hemkunskap på prov inför klass 7 har fått smak på att baka...
Bla blir det en del scones...😊
Hur som helst, roligt när de vill baka och göra något i köket.


Blomsterhälsningar!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Beauuuuuuutifuuuul!! <3
Kram Anna